torstai 27. maaliskuuta 2014

Ei mulla ihan niin paska kunto ookkaa mitä kuvittelin :)

Luulin eiliseen asti, et mulla on ihan törkeen huono kunto, kun en oo pystyny hölkkää/juoksee ku ihan max 2min pätkiä. Yhden ystäväni kanssa oltiin sit eilen treenailemassa ja hän sitte otti puheeks et kandee alottaa ihan pienestä nopeudesta. Ite ku juoksumatolla hölkänny/juossu aina 10.0 nopeudella... ÖHÖM :D 
Noh, siinä sitte treenin päätteeks ajattelin kokeilla ja nopeus oli 6,0-6,2 ja hölkkäilin 10min ja 1km :) Vähän riemu repes! Mä olin hengästynyt toki, mutta sain henkeä kuitenkin kokoajan. Ja tolla isolla nopeudella kun oon hölkänny ni tuntui aina et happi loppuu ja en pysty pidempään jatkaa. Tästähän sit innostus sai alkunsa ja päätin tänään aamulla käydä kokeilee uusiks :)
Aloitin 6,2 nopeudesta (hyvät alkulämmöt oli päällä jo kun vein lapsukaiset tarhaan ni kävelin jo puolisen tuntia) 15minuutin kohdalla laitoin 6,3 nopeuden ja viimeiset 3minsaa menin 6,4 nopeudella. Yhteensä 30min ja yli 3km! Huikeeta! :) 




Sain alkuviikosta ravitsemusterapeutiltani uuden ruokavalion jota oon nyt sitte kiltisti noudatellu ja painoki oli taas laskusuunnassa, 85,7kg. Kerkes tossa olemaan jo vähän reilun 87kg viime perjantaina. Jos nyt sitte saatais pysymään laskusuunnassa ja mieli korkeella :)


 

Huomasin muuten viime viikolla kun laitoin piiiiiitkästä aikaa ton treenipaidan päälle.. se on viimeks ollu mulle ihan kiree joka kohdasta...ja nyt se on mahasta alkanu jo olee rypyillä :) Pienet on ilot :) Mut se kertoo et senttejä on lähteny edelleen! :) 






Ihanaa aurinkoista päivää kaikille! :) Mä lähden luuntiheus mittaukseen kohta :) Toivottavasti tulee hyviä uutisia sieltä :) MOIKKA :)

-Nonno-

 

2 kommenttia:

  1. Vautsi! Mahtavaa!!!
    Nää tunteet on niin huippuja kun oikeesti ylittää itsensä! :)

    VastaaPoista
  2. Todellaki. Ihan mieletöntä :)

    VastaaPoista