torstai 27. helmikuuta 2014

WOW! 3kk:n mittaseurannan tulokset!!

29.12.2013 

Lähtö 89,9kg

Maha navan alta: 116,6cm
Pylly: 114,5cm
Reisi: 70cm
Allit: 34,5cm

28.2.2014

Paino 87,6kg 

maha navan alta: 104cm
pylly: 111cm
reisi: 65cm
allit: 32cm 

MÄ EN VAAN TAJUU MUN PAINOO! Se sahaa kokoajan. HUOH! Mut ainakin senttejä lähteny huimat 23,6cm !!!!!! 

Nyt joku fiksumpi kertoo mitä hemmettiä mä teen väärin. Helvetin helvetin helvetti näin suoraan sanottuna! Ottaa kyl ihan hitokseen pattiin toi paino :( Koht laskee motivaatio ja sitä mä pelkään enemmän kun mitään IKINÄ! 

JELPPA MEJ!!! 

4 kommenttia:

  1. Itse en edes kay vaalla kun mitat on luotettavat. Mulle mitat on tarkeemmat kuin paino. Sullakin sita lihasmassaa alkaa oleen varmasti jo kiitettava maara niin sekin painaa. Muista klishee (joka on totta): Lihas painaa enemman kun laski. Kehottaisin kuukaudeksi jattaa puntarin sangyn alle. :)

    VastaaPoista
  2. Mulla vaan toi lihas ei näy missään...enempi vaan sitä hyllyvää höttöä :D Siks mä en ehkä usko tohon :)

    VastaaPoista
  3. Vautsi! Hyvin on senttejä lähtenyt!
    Keep up the good work!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Katja! Tsempit täältä sinnepäin myös! :)

      Poista