keskiviikko 22. tammikuuta 2014

MOTIVAATIO!!! Isolla M:llä!!

Mä luulin, et mul on motivaatio huipussaan..olin väärässä..sillä justiin kattelin Jutan puolen vuoden superdietit ohjelmaa, ja kun Katja pudotti 40,3kg... Siis apuuuuva mikä MOTIVAATIO!
Aivan uskomatonta! Tost likasta tuli mulle ihan järjetön fiilis. Itkin puol tuntia ja katoin suu auki. MÄ HALUUN TON IHAN SAMAN PALON TÄHÄN HOMMAAN! Ja mä todella teen kaikkeni sen eteen et mun motivaatio on ihan sama ku hänellä! Jos ette tiedä mistä puhun...kattokaa linkistä! 

http://www.livtv.fi/ohjelmat/jutta-ja-puolen-vuoden-superdieetit/1419-katja-ennen-ja-jalkeen---katso-tarkat-mitat


Huomenna meitsi lähtee aamulla crossing tunnille :)  Se on kiwaa hikijumppaa. 

Nyt lyö pää kyl sen verta tyhjää ton Jutan ohjelman takii, et eikai täs auta muu, ku mennä lämpösen peiton alle nukkumaan ja latautumaan huomisia treenejä varten. 

HUH HUH!

-Nonno-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti