keskiviikko 22. tammikuuta 2014

Viime viikon kuulumisia...ja muuta treeni höpinää :)

Viime viikolla oli kahdet vikat treenit mun Personal Trainerin kanssa. Keskiviikkona vedettiin portaita 6.kerrokseen semmoset 12 kertaa. Ensin juosten 3x ylös ja alas. Sitten astumalla joka kolmannelle rappuselle 3x ylös ja alas. Sitten niin, et kantapää ei saanu koskee lattiaan/rappuseen ollenkaan 3x ylös ja alas ja vikaks vielä joka toiselle rappuselle askeltaen 3x ylös ja alas. Voin sanoo, et vikoilla kerroilla yrjö meinas lentää. Jalat vispas ihan törkeenä. Urakan jälkeen olin NIIIIIIIIIN väsyny et en oo ehk koskaan viel ollu. Mut se fiilis myös sen jälkeen...HITTO MÄ TEIN SEN vaikka monet kirosanat joutuki suustaan taas päästämään. Joutu se PT:ki vähän mua työntää selästä ku meinasin monet kerrat luovuttaa :)

Seuraavana päivänä oliki jalat, varsinki pohkeet ihan sika kipeet. Ja on itseasias vieläkin. Vaikka oon tehny huoltavaa treeniä ja venytelly. 

Perjantaina oli sitte käsi ja keskivartalo päivä. Ja haikeet vikat treenit. Mul oli niin mahtavat puol vuotta. Löysin sen liikkumisen ilon...sitä en haluu enää koskaan päästää pois. Se on ihan mahtavaa!!!

Viikonloppuna oli sit koko kroppa kipeenä :) Mut se oli ihana fiilis kyl ku ties tehneensä jotain :)

Maanantaina olin yksinäni tunnin vetäsemäs juoksumatolla 60min ylämäki kävelyä. Kaloreita palo 512. Hiki tuli ja ties tehneensä taas jotain ihanaa :)

Tänään on vuorossa taas välipäivän jälkeen treeniä. Meen yhden kaverin kanssa joka haluis vähän lisäintoa treenaamiseen ja liikkumiseen noin yleensä. :) Jos vaikka sit tulis lisämotivaatioo hällekin :)

Huomiseks varasin aamuks jo crossing tunnin ja meen sinne itekseni hikoileee...

Joo, semmoset sepostukset nyt sit taas... laittelen vähän treeni/hikoilu kuvia (ihanin ilmein varustettu ) aikasemmilta treeniajoilta :)

IHANAA PAKKASPÄIVÄÄ TAAS! <3

Love ya
-Nonno-



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti